logo
ÜgyfélszolgálatBejelentkezés

Általános Szerződési Feltételek

Az Inbox.com AS tulajdonában lévő weboldalak e-mail szolgáltatásokat és egyéb kapcsolódó szolgáltatásokat kínálnak. A továbbiakban ezek együttes elnevezése: „Szolgáltatás”.

A Szolgáltatás teljes egészében az Inbox.com AS (továbbiakban: „a Vállalat”, „mi” vagy „minket”) tulajdonában áll. A Vállalat Norvégiában a 920 243 347 regisztrációs számon került bejegyzésre, telephelye is ott található.

A Szolgáltatás használatával egyben elfogadod az alábbi felhasználói feltételeket (a továbbiakban: „Megállapodás” vagy „Általános Szerződési Feltételek”). Ezen általános szerződési feltételek szabályozzák a Szolgáltatás használatát.

1. Általános rendelkezések

A Megállapodás eredeti nyelve az angol. A felhasználók kényelme érdekében a dokumentumot több más nyelvre is lefordítottuk. Az eredeti verzió és a lefordított változatok közötti bármilyen ellentmondás esetén, az eredeti (angol nyelvű) változat az irányadó: https://www.inbox.com/terms-of-service

2. A Szolgáltatás és az Általános Szerződési Feltételek változásai

Fenntartjuk a jogot a Szolgáltatás előzetes értesítés nélküli, bármikor végrehajtható változtatására. A jelen Megállapodás változásairól észszerű időn belül e-mailben és weboldalainkon keresztül egyaránt értesítjük felhasználóinkat.

A Szolgáltatás minőségének és biztonságának biztosítása érdekében a Vállalat igyekszik a Szolgáltatás alapját képező összes alkotóelemet naprakész állapotban tartani. Ennek ellenére nem tudjuk garantálni ezen alkotóelemek folyamatos naprakész állapotát.

A jelen Megállapodás időről időre módosulhat. A Szolgáltatás folyamatos használatával egyben a Megállapodás legfrissebb változatát is elfogadod, ezért javasoljuk a frissítések rendszeres ellenőrzését. A jelen megállapodásnak általunk kiemelkedően fontosnak tartott módosításairól a Szolgáltatáson keresztül, e-mailben értesítjük a felhasználókat.

3. Regisztráció és a Szolgáltatás használata

A Szolgáltatás célja e-mail üzenetek fogadása, olvasása és küldése, 18. életévüket betöltött felhasználók számára. A Szolgáltatás használatával megerősíted, hogy 18. életévedet betöltötted. A Szolgáltatás egy frissített, harmadik féltől származó, az IMAP/SMTP legújabb verzióit támogató e-mail programon/alkalmazáson keresztül érhető el, illetve a webmail szolgáltatást a felhasználók böngészőn keresztül is elérhetik. Arra törekszünk, hogy a Szolgáltatást a leggyakrabban használt operációs rendszerek, e-mail programok/alkalmazások és böngészők legújabb verzióin keresztül tegyük elérhetővé. Javasoljuk, hogy az alkalmazott eszközöket és rendszereket mindig naprakész állapotban használd, hiszen ez általában a Szolgáltatás hozzáférhetőségét és biztonságát is fokozza.

A postafiók tárhely-méretére vonatkozó adatokat a webmail szolgáltatás tartalmazza. Amennyiben a postafiók megtelt, a bejövő és a kimenő e-mail üzenetek egyaránt elutasításra kerülnek (kézbesítésükre nem kerül sor).

Amennyiben az e-mailek küldése egy e-mail programon (például az Outlook) keresztül valósul meg, hitelesítési okokból felhasználóneved (e-mail címed) és jelszavad megadása szükséges. A hitelesítés nélkül elküldött e-mail üzenetek elutasításra kerülhetnek.

Felhívjuk figyelmedet, hogy harmadik felek alkalmazásainak (például mobil applikációknak vagy számítógépes programoknak) és eszközeinek (például számítógépnek vagy telefonnak) bármilyen jellegű használata a felhasználó felelőssége, ennek megfelelően nem vállalunk felelősséget harmadik felek alkalmazásainak és eszközeinek viselkedéséért, funkcióiért, illetve tartalmaiért. Emellett szeretnénk kiemelni, hogy a harmadik felek alkalmazásai és eszközei saját felhasználói feltételekkel és adatvédelmi irányelvekkel rendelkezhetnek. Ezek betartása teljes mértékben a felhasználó felelőssége.

Javasoljuk az összes mappa, beleértve a „Kuka” és a „Spam” („Levélszemét”) mappák rendszeres ellenőrzését, mert előfordulhat, hogy egyes e-mailek a helytelen mappába kerülnek kézbesítésre. A törölt, illetve a kéretlen e-mail üzeneteket tartalmazó mappák (például a „Spam” mappa) tartalmát a rendszer figyelmeztetés nélkül, véglegesen törli.

Nem vállalunk felelősséget a Szolgáltatás e-mail címének, mint kapcsolattartási e-mail címnek történő felhasználásával vásárolt vagy használt termékért/szolgáltatásokért.

A Szolgáltatás e-mail fiókján keresztül küldött összes üzenetért teljes mértékben a felhasználó felel. A Szolgáltatás nem használható az alábbi esetekben:

  • Törvény által tiltott tevékenységek;
  • Illegális, szerzői jogot sértő, vagy észszerűen károsnak, fenyegetőnek, erőszakosnak, zaklatónak, rágalmazónak vagy más személy magánéletét sértőnek tekinthető tartalom küldése, illetve tárolása;
  • Vírusok vagy más rosszindulatú szoftverek küldése;
  • Levélszemét/kéretlen e-mailek vagy tömeges e-mailek küldése, amennyiben ezek fogadásába a címzett előzetesen kifejezetten nem egyezett bele és mely üzenetek küldését a címzett valamely tevékenysége váltja ki;
  • Olyan jellegű e-mail üzenetek küldése, melyek a tényleges feladótól más feladót tüntetnek fel;
  • A Szolgáltatás vagy a kapcsolódó szolgáltatások, illetve hálózatok megzavarása, illetve megszakítása.

A fent leírt szabályoknak, a jelen Megállapodás más feltételeinek, illetve más törvényi rendelkezések bármilyen jellegű megszegése az e-mail fiók korlátozott hozzáférését, lezárását vagy törlését eredményezheti. A jelen Megállapodás megszegéséből eredő bármilyen károk esetében a Vállalat kártérítést követelhet.

A Vállalat nem garantálja, hogy a Szolgáltatásba, illetve a Szolgáltatásból küldött e-mail üzenetek megérkeznek, illetve elérik a megadott címzettet.

A fontos információk, például az e-mail cím és a kapcsolattartási adatok biztonsági mentéséért a felhasználó felel. Törekszünk a szervereinken tárolt információk biztonságos tárolásának biztosítására és ezen adatokat védjük harmadik felektől. Ennek ellenére, ezek megvalósítását nem tudjuk garantálni. Normál körülmények között célunk, hogy a postafiók biztonsági másolatának elkészítése legalább egy 14 napos időszakra vonatkozóan megvalósuljon.

Az e-mail fiók hozzáféréséhez javasolt biztonságos jelszó használata a felhasználó felelőssége. A jelszó a Szolgáltatáshoz megadott, egyedi jelszó legyen. A jelszó hossza, tartalma és a felhasznált karakterek változatossága biztosítsa a külső hozzáférés elleni védelmet. Az e-mail fiókhoz használt jelszó soha ne legyen ugyanaz, mint más felületeken jelenleg vagy korábban használt jelszavak, illetve ne legyen ezekhez hasonló. Jelszavadat soha ne oszd meg harmadik féllel, legyen szó akár vállalatról, akár magánszemélyről. Ha úgy véled, hogy jelszavadhoz bármely harmadik fél hozzáfért, a használt jelszót azonnal módosítsd. Ezt a webmail felületén, a „Beállítások” között, a „Jelszó” gombra kattintva teheted meg.

A felhasználó felelőssége, hogy a Szolgáltatás postafiókját rendszeresen, legalább heti egy alkalommal ellenőrizze a szolgáltatótól érkező fontos üzenetekre és a Szolgáltatásra vonatkozó frissítésekre, hiszen az e-mail cím a fontos információk tájékoztatásra is szolgál.

A szolgáltatás használatával elfogadod, hogy a Vállalat a postafiókodban, illetve e-mail fiókodban megtalálható információkat felhasználja és megváltoztassa, amennyiben ez szükséges a Szolgáltatás, a Vállalat, ügyfeleink vagy más felhasználók bármilyen károsodás vagy veszteség elleni védelme érdekében. Erre egy példa olyan káros e-mail üzenet eltávolítása, mely a levélszemét mappa helyett a bejövő levelek közé került.

Amennyiben a Vállalatról, illetve más felhasználókról olyan információ birtokába jutsz, melyek nem téged illetnek, ezeket az információkat köteles vagy azonnal törölni, majd erről az esetről minket értesíteni. Bármely kísérlet, melynek célja illetéktelen hozzáférés biztosítása hálózatunkhoz, szervereinkhez vagy rendszereinkhez, szigorúan tilos.

Szolgáltatásaink stabilitásának és hozzáférhetőségének biztosítása érdekében a Szolgáltatás használatára bizonyos korlátozások vonatkoznak. Például, ez vonatkozik az elküldhető e-mailek számára és a bejelentkezéshez használható IP-címekre.

4. Előfizetés

A Szolgáltatás egy fizetős e-mail szolgáltatás, és a Szolgáltatást aktív előfizetéssel használhatod. A Szolgáltatás használatához elsőként az előfizetési időszakot kell kiválasztanod. A kiválasztott előfizetési időszak alapján a Szolgáltatásért előre kell fizetni. Ugyanez a kiválasztott előfizetési időszak vonatkozik az előfizetés automatikus megújítására is. A Szolgáltatás aktuálisan érvényes ára a webmail „Saját fiók” menüpontjában található. A Szolgáltatásra vonatkozó számlákat a Szolgáltatáshoz használt e-mail címére küldjük. Amennyiben a törvény előírja, kérheted a számla másolat postai úton történő kézbesítését. Ennek érdekében fordulj Ügyfélszolgálati Csapatunkhoz.

Az előfizetések árát időnként módosíthatjuk. Az árváltozásról észszerű időn belül előre, a Szolgáltatáshoz használt e-mail címre elküldött e-mail üzenetben tájékoztatjuk felhasználóinkat. Az árváltozások az árváltozás napját követő következő előfizetési időszak kezdetével lépnek hatályba. Amennyiben a módosítást nem fogadod el, az árváltozást elutasíthatod. Ehhez az árváltozás hatályba lépése előtt le kell mondanod a Szolgáltatást. Ha az előfizetést lemondod, a Szolgáltatást az előre kifizetett előfizetési időszak lejártát követően nem éred el.

A fizetési adatok frissítése, valamint a Szolgáltatás használatához szükséges fizetés biztosítása minden esetben a felhasználó felelőssége. Az előfizetés előre kifizetéssel történi és automatikusan megújításra kerül, kivéve, ha a felhasználó lemondja az előfizetést.

A Szolgáltatás kifizetése a megadott fizetési adatok felhasználásával automatikus.

Az előfizetés módosításához jelentkezz be számítógépeden a webmail szolgáltatásban, majd kattints a „Saját fiók” lehetőségre.

Előfizetésedet a „Saját fiók” menüpontban inaktiválhatod/törölheted. Az előfizetés törlése esetén, e-mail fiókodat a már kifizetett előfizetési időszak lejártával lezárjuk.

Az aktív előfizetés hiánya, illetve a sikeres megújítás/fizetés hiánya az előfizetés törlésének minősül. A lejárati dátum után az e-mail fiókot lezárjuk, és a Szolgáltatás nem lesz használható, beleértve az automatikus válaszokat is. Az e-mailek továbbítását sem az előfizetés ideje alatt, sem annak lejárta után nem biztosítjuk.

Az e-mail fiók lezárása után 90 nappal az e-mail fiók és a postafiók, a postafiókban található összes e-mail üzenettel és egyéb információval együtt véglegesen törlésre kerül. Felhívjuk figyelmedet, hogy ezután a törlést követően a postafiók háttérmentését szervereinken akár 60 napig fenntartjuk. Kérheted az adatok ezt megelőző törlését. Ehhez e-mail fiókod lezárását megelőzően, e-mail címedről egy üzenetet kell küldened ügyfélszolgálatunkra az adott témában. Ezt követően, postafiókod adataid nem áll módunkban visszaállítani.

Az e-mail fiók lezárását követően 12 hónappal, ugyanazzal a felhasználónévvel/e-mail címmel új e-mail fiók hozható létre (ezt bárki megteheti). A 12 hónapos időszak alatt ez nem lehetséges.

Az e-mail fiók lezárását követően az esetleges alias címek sem használhatók tovább.

5. Adatvédelmi Nyilatkozat

A Szolgáltatás ügyfeleink általi használatával kapcsolatos személyes adatokat a lehető legnagyobb gondossággal és a vonatkozó adatvédelmi előírásoknak - a GDPR előírásait beleértve - megfelelően gyűjtjük. A felhasználói adatok gyűjtésére azért kerül sor, hogy a sütik és egyéb adatkövető fájloknak a felhasználó eszközén való tárolásával javítsunk a Szolgáltatáson. Amennyiben bővebb információkat szeretnél megtudni a sütik használatáról, illetve az általunk gyűjtött adatokról, olvasd el Adatvédelmi Nyilatkozatunkat.

Szolgáltatásaink használatával Adatvédelmi Nyilatkozatunkat szintén elfogadod.

6. Korlátozott szavatosság és kártérítési felelősség

Tudomásul veszed és elfogadod a Szolgáltatást „aktuális állapotában” és „ahogy elérhető”, bármilyen kifejezett vagy hallgatólagos garancia nélkül, és egyben elfogadod, hogy a Vállalatot nem vonod felelősségre, illetve nem kérsz kártérítést a) bármilyen kár vagy veszteség esetén (beleérve a közvetett, véletlen, különleges, büntető jellegű vagy példaértékű veszteséget); b) a használatból fakadó károk esetén; c) adatvesztés esetén; d) üzleti lehetőségek, illetve nyereségek elvesztése esetén; illetve e) eszközök károsodása esetén; melyek a Szolgáltatás hibáiból vagy a Szolgáltatás használatából fakadnak.

Nem vállalunk felelősséget az általad elkövetett szerződésszegés miatt elszenvedett károkért, és nem vagyunk kötelesek kártérítést fizetni jövedelemkiesésért, üzletmenet megszakadásáért, elmaradt nyereségért vagy más hasonló veszteségekért, kivéve, ha cselekedeteink miatt vétkesnek ítélnek minket (szándékos vagy súlyos gondatlanság elkövetése miatt).A Vállalat nem garantálja a Szolgáltatás elérhetőségét, illetve megbízhatóságát, valamint a postafiókban tárolt adatok biztonságát.

Nem garantáljuk, hogy a Szolgáltatás mentes a káros programoktól, illetve más rosszindulatú elemektől. Emellett nem vállalunk felelősséget a Szolgáltatás hozzáféréséhez használt bármely harmadik fél alkalmazásaiért, illetve eszközeiért.

Továbbá a Vállalat nem vonható felelősségre, illetve a Vállalattól nem kérhető kártérítés adatok nyilvánosságra hozatala vagy kiadása, pl. biztonság feltörése esetén.

A Szolgáltatással kapcsolatos összes követeléssel kapcsolatos összesített kártérítés nem haladhatja meg a felhasználó által a követelés benyújtását megelőző 12 hónapban összesen a Vállalatnak fizetett összeget.

A Szolgáltatást bármikor, előzetes értesítés nélkül fejleszthetjük és módosíthatjuk. A Vállalat saját belátása szerint, bármikor felmondhatja a Szolgáltatást. Azonban a Szolgáltatás teljes megszüntetéséről a felhasználót legalább 30 nappal ennek bekövetkezése előtt tájékoztatni kell.

A jelen Szerződésen kívül általunk adott semmilyen tanács vagy információ nem eredményezheti a Vállalat által biztosított garanciát.

Amennyiben a felhasználó fogyasztó (természetes személy), nem vállalunk felelősséget az általa elszenvedett károkért, kivéve, ha a felhasználó halálának vagy egészségkárosodásának oka, hogy a jelen megállapodásban szerződő félként szerepel illetve, ha cselekedeteink miatt vétkesnek ítélnek minket (szándékos vagy súlyos gondatlanság elkövetése miatt).

Fogyasztóként elfogadod, hogy a Szolgáltatással kapcsolatos bármely probléma egyetlen és kizárólagos megoldása a Szolgáltatás felfüggesztése és az előfizetés törlése. Ez annyit jelent, hogy az egyetlen jogorvoslati lehetőség a Megállapodás és a Szolgáltatás megszüntetése.

A jelen Megállapodás az alkalmazandó jogszabályok által megengedett legteljesebb mértékben érvényes és nem érinti a felhasználónak fogyasztóként érvényes törvényes jogait.

7. Kártalanítás

Vállalod, hogy a Vállalatot minden olyan kárral, veszteséggel és költséggel szemben (beleértve az észszerű ügyvédi díjakat és költségeket is) kártalanítod, illetve ezek alól mentesíted, amely: 1) a jelen Megállapodás megsértéséből; 2) minden, a Szolgáltatáshoz kapcsolódó vagy abból fakadó tevékenységből; valamint 3) a jelen Megállapodás bármely szabályozásának vagy kötelezettségének megsértéséből ered vagy azzal kapcsolatos.

8. Teljes megállapodás, elkülöníthetőség és értelmezés

A jelen Megállapodásban foglaltakon, illetve a felhasználó és a Vállalat között írásban kifejezetten megállapodásokon kívül, ez a Megállapodás képezi a felhasználó és a Vállat közötti megállapodás összes használati feltételét. Ez a Megállapodás hatályon kívül helyezi a Szolgáltatás használatával kapcsolatos minden korábbi, írásbeli és szóbeli megállapodást.

Amennyiben a jelen Megállapodás bármely rendelkezése érvénytelennek vagy végrehajthatatlannak minősül, az ilyen jellegű megállapítás nem érinti a jelen Megállapodás bármely más rendelkezésének érvényességét vagy végrehajthatóságát.

A jelen Megállapodásoknak vagy azok bármely rendelkezésének a Vállalat általi érvényesítésének elmulasztása nem mentesít bennünket az erre vonatkozó jogunk alól.

9. Átruházás

A Vállalat a jelen Megállapodást, illetve a jelen Megállapodás szerinti bármely jogát részben vagy egészben átruházhatja, valamint a Vállalat a jelen Megállapodás szerinti bármely kötelezettségét szintén másra ruházhatja. A felhasználó a jelen Megállapodást sem részben, sem egészben, illetve a Megállapodásból fakadó jogait nem ruházhatja át egyetlen harmadik fél számára sem.

10. Lemondás perközösségben indított eljárásról

Amennyiben az alkalmazandó jog megengedi, a felhasználó és a Vállalat megállapodnak abban, hogy a másik féllel szemben mindegyik fél csak a felhasználó, illetve a Vállalat egyéni minőségében támaszthat követelést, és nem perközösségben indított eljárásban, sem képviselőként, sem tagként. Hacsak a felhasználó és a Vállalat ebben egyet nem ért, egyetlen választott bíró vagy bíró sem erősítheti meg egynél több személy követeléseit, és más módon sem elnökölhet egy perközösségben indított eljárásban.

11. Irányadó jog / bírói testület

Hacsak egy másik joghatóság kötelező jogszabályai másként nem rendelkeznek, a jelen Megállapodás (és az abból eredő vagy azzal kapcsolatos nem szerződéses viták/követelések) a norvég jog hatálya alá tartoznak, és a norvég bíróságok (az alkalmazandó jog által lehetséges mértékben) kizárólagos joghatósággal rendelkeznek a jelen Megállapodással, illetve a Szolgáltatással kapcsolatos viták rendezésére. Ennek helyszíne az Osloi Kerületi Bíróság.

Ha egy másik joghatóság kötelező érvényű jogszabályai másként rendelkeznek, az alkalmazandó jog nem veszi figyelembe a választási elveket, illetve a jogelvek összeütközését.

Amennyiben bármilyen kérdésed van a jelen Megállapodással kapcsolatban, fordulj bizalommal Ügyfélszolgálatunkhoz (a hivatkozás a weboldal alján található).

Érvényesség kezdete: 2023. október 3. (az előző verzió itt megtalálható)

logo

© 2024 Inbox.com AS
NO 920 243 347

Minden jog fenntarva.

Hivatkozások

ÜgyfélszolgálatGYIKRendszerállapot